Iedere dag zetten we alles op alles om je de beste service te bieden. Maar elke klant is uniek, met eigen verwachtingen. Ben je niet helemaal tevreden? Vertel het ons dan gerust. Elke opmerking of suggestie is voor ons belangrijk. We analyseren ze grondig, om eruit te leren en onze producten en diensten te verbeteren. We geloven dat het altijd beter kan.
Bij wie kan je terecht?
Vooreerst kan je onze Klantendienst bellen op het nummer 02 244 23 23. De medewerkers van Belfius Direct Verzekeringen maken graag tijd vrij om naar je te luisteren en een oplossing te zoeken. Ze kunnen op basis van je dossier kijken naar de meest geschikte oplossing en dit ook ineens behandelen.
Kom je er na een gesprek niet uit? Dan kan je nog altijd onze dienst Klachtenbeheer contacteren via mail of via een brief.


Goed om te weten: je mag van ons een gepersonaliseerd antwoord verwachten. Het is dan ook belangrijk dat we weten wie je bent. Bezorg ons je naam, adres en contactgegevens en we gaan voor je aan de slag.
Om je optimaal te kunnen helpen, bezorg je ons best zoveel mogelijk info over je opmerking of suggestie:
- je contractnummer.
- korte beschrijving van je opmerking, suggestie of klacht.
- je verwachtingen.
- eventuele bewijsstukken.
- hoe we je het best kunnen bereiken.
- …
Heb je een klacht over Belfius Bank, maar kom je er na een gesprek niet uit? Volg dan deze klachtenprocedure om tot een oplossing te komen.