Hoe meld ik een schadegeval voor de woning?

Je kan een schadegeval voor de woning melden via de Klantenzone of via het nummer 02 244 23 23. Geen zorgen, we helpen je gedurende het hele proces.

Enkele tips in geval van schade aan je woning:

  • Maak zowel ruime als gedetailleerde foto's van de schade.
  • Beschrijf de schade volledig en nauwkeurig.
  • Bezorg ons alle nuttige documenten (foto's, aankoopbewijzen van beschadigde items, het eventuele proces-verbaal, facturen en offertes voor reparaties, enz.).

Na het verzenden van je schadeaangifte:

  • Kan er een expert worden aangesteld om de schade te schatten.
  • Kan er een franchise van de vergoeding afgetrokken worden.
  • Kan je de status van je dossier online opvolgen via de Klantenzone of door ons te bellen.

Heb je nog vragen of hulp nodig?

We helpen je graag verder

Icon /dist/icons/bdi-icons/default/document.svg

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contacteer ons
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/call-center-like.svg

Bel ons

Maandag - Vrijdag: 8u - 22u 
Zaterdag: 9u - 17u 

02/244 23 23
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/browser.svg

Klantenzone

Beheer je verzekering via je Klantenzone.

Naar Klantenzone