Hoe dien ik een klacht in?

We streven er elke dag naar om je de beste service te bieden en aan je verwachtingen te voldoen. Als je niet tevreden bent, neem dan contact op met onze klantendienst op 02 244 23 23. Als de voorgestelde oplossing je niet bevalt, contacteer dan klachten@belfiusdirect.be of stuur een brief naar Belfius Direct Verzekeringen, Afdeling Klachtenbeheer, Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel. Komen jij en onze dienst Klachtenbeheer niet tot een oplossing, dan kan je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen, Square de Meeus 35, 1000 Brussel, info@ombudsman-insurance.be. Meer info: ombudsman-insurance.be. Je hebt ook het recht om een gerechtelijke procedure te starten bij de bevoegde Belgische rechtbanken.

Heb je nog vragen of hulp nodig?

We helpen je graag verder

Icon /dist/icons/bdi-icons/default/document.svg

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contacteer ons
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/call-center-like.svg

Bel ons

Maandag - Vrijdag: 8u - 22u 
Zaterdag: 9u - 17u 

02/244 23 23
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/browser.svg

Klantenzone

Beheer je verzekering via je Klantenzone.

Naar Klantenzone