Hoe vraag ik een terugbetaling van kosten aan?

Wil je medische kosten in het buitenland of andere zaken laten terugbetalen? Leg dan volgende zaken klaar: de originele facturen, medische rapporten, processen-verbaal van de politie (in geval van diefstal of vandalisme), en alle andere relevante bewijsstukken. Geef het schadegeval en de bewijsstukken door via de Klantenzone of via het adres klantendienst@belfiusdirect.be. We helpen je graag verder.

Heb je nog vragen of hulp nodig?

We helpen je graag verder

Icon /dist/icons/bdi-icons/default/document.svg

Mail ons

Stel je vraag via ons contactformulier.

Contacteer ons
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/call-center-like.svg

Bel ons

Maandag - Vrijdag: 8u - 22u 
Zaterdag: 9u - 17u 

02/244 23 23
Icon /dist/icons/bdi-icons/default/browser.svg

Klantenzone

Beheer je verzekering via je Klantenzone.

Naar Klantenzone